Košarica 0 Košarica je prazna 0
Kategorije Zatvori
Datum objave: 25. veljača 2021.

Sigurno ti se znalo dogoditi da ti odjednom utor za slušalice ne radi. Obzirom da to i nisu tako neuobičajeni problemi pripremili smo ti kratki vodič sa 5 načina kako ga potencijalno popraviti.

via GIPHY

1. Provjeri rade li ti slušalice

Ovaj vrlo očiti korak je nešto što preporučano da prvo napraviš, te je vrlo lako moguće da sa utorom za slušalice zapravo nije nište, nego su problem same slušalice. To možeš provjeriti ako ih uključiš u neki drugi uređaj i isprobaš da li rade. Ako i dalje nema zvuka iz njih, problem riješen, trebaš nove slušalice.

2. Provjeri da li ti je pametni telefon Bluetooothom spojen na neki drugi uređaj

Ukoliko ti je mobitel uparen sa bežičnim slušalicama, zvučnikom ili nekim drugim uređajem postoji mogućnost da je utor za slušalice onemogućen. Inače se to ne bi trebalo događati, ali svakako je slučaj pa je bolje provjeriti u postavkama mobitela. Problem je vrlo lako rješiv, samo otvori postavke mobitela, pronađi Bluetooth opciju i pogledaj da li je spojen sa nekim uređajem, ukoliko je, isključi Bluetooth povezivanje i to je to.

3. Očisti ulaz za slušalice

S vremenom u ulazu za slušalice zna se sakupiti dosta prašine koja može biti uzrok zašto tvoje slušalice ne rade, obzirom da prašina može blokirati vezu između njih i ulaza. Sa manjom lampom možeš pogledati koliko je zapravo ulaz prljav, a zatim ga možeš očistiti. Prvo je bitno naglasiti da to obaviš vrlo pažljivo, obzirom da ukoliko još uvijek imaš garanciju, istu možeš izgubiti te je svakako najsigurniji potez odnijeti ga u ovlašetni servis. Ono što možeš napraviti je puhnuti u utor kako bi se prašina uklonila, pa isprobati da li je na taj način problem uklonjen.

4. Provjeri audio postavke i ponovno pokreni mobitel

Postoji mogućnost da problem uopće nije u ulazu za slušalice nego u audio postavkama mobitela. Potrebno ih je otvoriti na mobitelu, te provjeriti jačinu zvuka i ostale postavke zbog kojih bi zvuk mogao biti isključen. Ukoliko niti to ne pomogne možeš ponovno pokrenuti mobitel što često rješava dosta problema ukoliko nešto s pametnim telefonom nije uredu.

5. Nazvati servis

Ukoliko ti niti jedno od gore navedenih rješenja nije pomoglo, znači da problem nije tako lako rješiv. Ako još uvijek imaš garanciju, svakako je preporuka odnijeti ga u ovlašteni servis kako bi tamo sredili tvoj problem.

Također, pametno je imati i osiguranje za mobitel kako bi i takvoj situaciji svaki problem bio riješen.

Treća i ne tako najbolja solucija je ukoliko nemaš garanciju ili osiguranje, pa ćeš popravak morati platiti, ali ćeš barem moći uživati u omiljenoj glazbi.

Tvoj omiljeni par te čeka

Želimo čuti tvoje mišljenje, javi nam se.

Ovdje možeš vidjeti naš bonton komentiranja.

Ocijeni članak

Tvoj email koristit će se samo u svrhu odgovaranja na komentar te neće biti vidljiv drugim korisnicima. Tvoje ime i prezime prikazat će se kao puno ime i prvo slovo prezimena (npr. Ivan I.).
Nema komentara. Budi prvi!

Prijavi se na newsletter

Među prvima saznaj za akcije i rasprodaje! Mi brinemo za tvoje podatke.