1. Koliki je trošak dostave? 

Dostava za sve narudžbe putem Mobis.hr internetske trgovine u potpunosti je besplatna neovisno o naručenom iznosu proizvoda. 

2. Na koje područje dostavljate proizvode?

Mobis.hr internetska trgovina dostavlja proizvode na području cijele Hrvatske. Plaćeni proizvodi bit će dostavljeni u roku od jednog do tri radna dana, (osim otoka, ovisno o voznom redu trajekta i Dubrovačke regije). Pod uvjetom da su narudžbe zaprimljene  do 12h od ponedjeljka do petka, računajući od dana uplate.

3. Koliko traje isporuka proizvoda?

Vrijeme isporuke ovisi o naručenom proizvodu, ali 80% proizvoda dostavljamo već sljedećeg dana odnosno unutar dva radna dana. 

4. Kako mogu platiti naručene proizvode?

Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:

  • Foto plati opcijom 

  • Putem virmana i opće uplatnice

  • Pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja proizvoda kod dostavljača

  • Karticama Maestro, MasterCard, Visa, Visa Inspire, Diners, American Express ili Discover

  • Paypal računom

5. Kako funkcionira opcija Foto plati?

Foto plati je nova i sigurna mogućnost plaćanja fotografiranjem zaslona vašeg računala. 

Ako želite saznati kako možete izvršiti plaćanje putem ove opcije, pročitajte naše korak po korak upute

6. Kako odabrati odgovarajući mobitel? 

Niste sigurni koji vam je model mobitela potreban? Odgovorite na nekoliko brzih i jednostavnih pitanja na našem upitniku i preporučit ćemo vam najbolji uređaj za vaše potrebe.

Ispunite upitnik Moj novi mobitel.

7. Mogu li proizvod isprobati i vidjeti prije online kupovine?

Naravno! Na raspolaganju su vam naši educirani prodavači na dvije lokacije u Zagrebu. Posjetite nas u Heinzelovoj 96 i na Iblerovom trgu 2.

8. Mogu naručene proizvode platiti pouzećem? 

Plaćanje pouzećem omogućuje vam da narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu odnosno tek kada proizvod vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem vrši se isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.

9. Naručio/la sam proizvode, ali nisam dobilo/la email potvrde.

Ako ste izvršili narudžbu, a niste dobili mail potvrde, molimo Vas da provjerite unesenu email adresu. 
Moguće je da je adresa pogrešno unesena ili narudžba nije potvrđena i dovršena. Svakako nam se javite na prodaja@mobis.hr i pomoći ćemo Vam u Vašoj narudžbi. 

10. Kako mogu provjeriti status svoje narudžbe?

Svi registrirani korisnici dobit će email poruku sa svim potrebnim detaljima za praćenje narudžbe. 

11. Je li osigurano jamstvo za proizvode kupljene u Mobis.hr internetskoj trgovini?

Da, u ovlaštenom servisu većina proizvoda ima garanciju u trajanju od 2 godine. Detaljnije informacije o jamstvu svakog proizvoda pronađite na stranici proizvoda. 

12. Što napraviti ako nisam zadovoljan/na s kupljenim proizvodom?

Mobis.hr internetska trgovina osigurala je mogućnost povrata unutar 20 dana. 

13. Je li kupovina putem Mobis.hr internetske trgovine sigurna?

Mobis.hr internetska trgovina posjeduje najviši stupanj SSL certifikata koji vam garantira sigurnu kupovinu. Prilikom plaćanja u našoj internetskoj trgovini koristite Corvus Pay - napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem Interneta. 

Detalje o sigurnosti plaćanja na Mobis.hr možete saznati ovdje

14. Koje su lokacije Mobis prodajnih mjesta?

  • Mobis webshop: www.mobis.hr | 01/6188 514 | Heinzelova 96 | 10000 Zagreb
  • Lokacija 1: 01/6188 514 | Heinzelova 96 | 10000 Zagreb
  • Lokacija 2: 01/5809 141 | Iblerov trg 2 | 10000 Zagreb

Za sva dodatna pitanja, javite nam se i mi ćemo vrlo rado odgovoriti u što kraćem roku. 

Zavirite u atraktivnu Mobis.hr ponudu