Uvjeti kupovine

Opći uvjeti

1. Ovi uvjeti odnose se na prodaju proizvoda objavljenih na Internetskoj stranici www.mobis.hr i u katalozima. Korištenjem ovih internetskih stranica Korisnik stranice www.mobis.hr / Kupac potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima poslovanja i uvjetima kupnje. Smatra se, da narudžbom i u cijelosti prihvaćaju Opći uvjeti poslovanja i uvjeti kupnje. Korištenjem ovih Internetskih stranica Korisnik potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima poslovanja i korištenja. Nositelj svih prava na Internet stranici Mobis.hr je trgovačko društvo Mobis-electronic d.o.o. (u daljnjem tekstu Mobis). 

2. Uvjeti korištenja propisuju uvjete i pravila za Korisnike i odnose se na korištenje Internetske stranice Mobis.hr. Korištenjem Internetske stranice Korisnici iskazuju da se slažu s Općim uvjetima poslovanja i korištenja te pristaju na korištenje Internetske stranice Mobis.hr u skladu s njima. Korisnike upućujemo da se prije same kupovine upoznaju s ovim Uvjetima te iste redovito provjeravaju kako bi bili upoznati sa svim pravima i obavezama. 

3. Pravo Korištenja Internetske stranice osobno je pravo Korisnika i ne može se ni na koji način prenositi na druge fizičke ili pravne osobe niti je bilo koji korisnik ovlašten prijavljivati druge fizičke ili pravne osobe. 

4. Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je trenutkom narudžbe proizvoda. 

5. Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika.  Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.

6. Korisnik je osobno odgovoran za zaštitu povjerljivosti zaporki, na mjestima gdje one kao takve postoje. Korisnik je dužan dati točne, potpune i važeće osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca. Postupanje suprotno tome, ovlašćuje Prodavatelja da uskrati takvom korisniku pristup ili ostvarenje svih ili dijela usluga koje nudi Mobis.hr. 

7. Korisnik je upoznat sa činjenicom da ponekad dolazi do prekida usluga, ili do događaja koji su izvan kontrole tvrtke Mobis electronic d.o.o. te prihvaća da tvrtka Mobis electronic d.o.o. nije odgovorna za bilo kakav gubitak podataka do kojeg može doći za vrijeme prijenosa informacija na Internetu. Korisnik se slaže i prihvaća da pristup Internetskim stranicama ponekad može biti u prekidu, privremeno nedostupan ili isključen.

8. Tvrtka Mobis electronic d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave ako to smatra potrebnim, ukinuti ili izmijeniti sadržaj Općih uvjeta poslovanja, asortimana proizvoda, cijene proizvoda ili sadržaja Internetske stranice Mobis.hr. Stoga su Korisnici dužni prije svakog korištenja Internetske stranice Mobis.hr pregledati sadržaj Općih uvjeta poslovanja. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti. Navedene promjene stupaju na snagu objavom na www.mobis.hr. 

9. Korištenje ove Internetske stranice Mobis.hr isključivo je na odgovornost Korisnika. Prodavatelj se oslobađa od svake odgovornosti za štetu koja je mogla nastati prilikom posjete Internetskoj stranici Mobis.hr uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa, prekidom u komunikacijskoj liniji, neovlaštenim pristupom, neprikladnim ponašanjem, nemarom i slično te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti     u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje Mobis.hr internetske stranice. Uvjeti ovog poglavlja odnose se na cjelokupni sadržaj Internetske stranice Mobis.hr.

10. Prodavatelj se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koje se nalaze na Mobis.hr Internetskoj stranici. Mobis.hr zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda  postavljene prema informacijama proizvođača.  Svi sadržaji postavljeni na Internetskoj stranici postavljeni su kako bi kupcu olakšali izbor prilikom kupovine. Za nenamjerne greške ne odgovaramo. 

11. Mobis sve materijale, fotografije i tekst postavlja na web stranicu u dobroj namjeri kako bi kupcu olakšali odabir prilikom kupovine. Mobis ne jamči da fotografije proizvoda u potpunosti odgovaraju izgledu samog proizvoda. Za moguće nenamjerne greške kod opisa proizvoda ne odgovaramo. Moguće su različiti stvarnog proizvoda i fotografije proizvoda te opisanog proizvoda na ovim stranicama, ukoliko proizvođač izmijeni neku od karakteristika ili sadržaj proizvoda. Svi opisi se redovito i detaljno provjeravaju.

12. Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/14, 110/15).

13. Informacije o trgovačkom društvu:

MOBIS-electronic d.o.o.
Sjedište: Heinzelova 96, 10000 Zagreb, Hrvatska
Email: info@mobis.hr
Tel: 01/ 6188 514

MOBIS-electronic d.o.o. za proizvodnju, usluge i promet elektroničkih proizvoda
IBAN HR2724020061100016402
Društvo upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu 25.10.1990. Rješenjem br. 10075/90, usklađeno sa ZTD-om 20.11.1995. rješenjem br. Tt-95/23095.
MBS: 080307073
OIB: 10765466090
Temeljni kapital: 18.917.000,00 kuna u cijelosti.
Članovi uprave: Ana Pinezić Obuljen, Ivan Šego.

Značenje izraza navedenih u ovim općim uvjetima

Načini plaćanja

Plaćanje na internetskoj stranici www.mobis.hr vrši se u kunama. Cijene su maloprodajne, izražene u kunama i u njima je sadržan pripadajući PDV.  Cijena svakog proizvoda određena je za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu visoko je kontrolirani proces no unos cijena zahtjeva ljudski faktor te podrazumijeva mogućnost nastanka greške. Sve navedene cijene vrijede za kupovinu online, neovisno o eventualnoj cijeni za isti proizvod u trgovini.

Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti kao što je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za web shop. Također, Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode. Navedene pogodnosti mogu biti isključive za web kupovinu što će kupcu biti naznačeno prije same kupovine.

Akcije i popusti se međusobno isključuju i ne mogu se zbrajati osim ako izričito nije navedeno suprotno. 

Neovisno od prethodne točke ovih Općih uvjeta, sva naručena roba biti će isporučena po cijenama koje su vrijedile pri izradi ponude.

Web trgovina – sklapanje i raskid ugovora o prodaji

Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine

               

       

1. Plaćanje putem virmana ili opće uplatnice

Ako ste odabrali plaćanje virmanom ili općom uplatnicom na vašu e-mail adresu bit će poslana potvrda Vaše narudžbe. Djelatnici Mobis Internet trgovine kontaktirat će Vas po potrebi. 

Ako se plaćanje proizvoda vrši putem opće uplatnice, korisnik na uplatnici mora ispuniti sljedeće podatke: 

Po zaprimljenoj uplati poslat ćemo Vam naručene proizvode. Naručeni proizvodi se dostavljaju kupcu u skladu s uvjetima dostave.

Ako se plaćanje proizvoda vrši putem virmana, korisnik na uplatnici mora ispuniti sljedeće podatke: 

Po zaprimljenoj uplati poslat ćemo Vam naručene proizvode. Naručeni proizvodi se dostavljaju kupcu u skladu s uvjetima dostave.

2. Pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja proizvoda kod dostavljača

Plaćanje pouzećem omogućuje vam da narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu odnosno tek kada proizvod vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem nije moguće kod osobnog preuzimanja robe u našem skladištu. Plaćanje pouzećem vrši se isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke. 

3. Karticama Maestro, MasterCard, Visa, Visa Inspire, Diners, American Express ili Discover

Ako ste odabrali plaćanje kreditnom karticom, na sigurnoj stranici Corvus odaberete vrstu kreditne kartice kojom plaćate (American Express, MasterCard, Visa ili Diners) te upišete podatke o vlasniku kreditne kartice i ostale potrebne podatke.

4. Paypal računom

Plaćanje Paypal računom najbrži je i najsigurniji oblik internetskog plaćanja. 

Dostava

1. Besplatna dostava

Dostava za sve narudžbe iznad 200 kuna kupljene u Mobis internetskoj trgovini je besplatna za područje cijele Hrvatske. Trošak dostave za narudžbe manje od 200 kuna iznosi 25 kuna. 

Proizvodi koji su plaćeni sukladno dostavljenoj ponudi bit će isporučeni Kupcu u roku od jednog do tri radna dana, (osim otoka, ovisno o voznom redu trajekta i Dubrovačke regije). Pod uvjetom da su narudžbe zaprimljene  do 12h od ponedjeljka do petka, računajući od dana uplate. 

U razdoblju trajanja akcije Black Friday moguće je očekivati produljeno trajanje vremena dostave. 

Ako želite dogovoriti odgovarajući termin dostave, molimo vas da to napišete pod NAPOMENA kako bi mogli vašu želju mogli prenijeti dostavnoj službi. 

Ako se odlučite na kupovinu možete odabrati dostavu ili osobno preuzimanje. Robu je moguće preuzeti i u našoj poslovnici, a jedini uvjet kod osobnog preuzimanja je prethodna najava na telefon ili dogovor putem online obrasca. 

2. Proces dostave

3. Status narudžbe

Prilikom obrade pošiljke Kupac dobiva obavijest na mail o statusu njegove pošiljke.

Povrati

1. Povrat

2. Pravo na povrat

Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara:

Pregled stvari i vidljivi nedostaci:

Skriveni nedostaci:

3. Jednostrani raskid Ugovora

4. Reklamacija

Ako ustanovite prilikom prve uporabe da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili da niste njime zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake. 

Vjerujemo da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.

5. Jamstvo

Period jamstva naznačen je kod svakog proizvoda ili usluge. Ukoliko period jamstva nije naveden proizvod ili usluga ne podliježe jamstvu.  

Garancijski rok počinje teći na dan isporuke proizvoda. Zadržavamo pravo na popravljanje proizvoda u slučaju kvara tijekom garancijskog razdoblja.

Pravila privatnosti

Svrha obrade osobnih podataka      Kategorije_osobnih_podataka      Kategorije_osobnih_podataka     cuvanje_podataka     cuvanje_podataka    Kolačići

Ova pravila privatnosti objašnjava kako Mobis- electronic d.o.o. (dalje u tekstu:"MOBIS") obrađuje vaše osobne podatke. MOBIS je usmjeren na zaštitu vaših osobnih podataka i njihovu obradu u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka i Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka. Pročitajte ova pravila pažljivo kako biste razumjeli zašto i kako prikupljamo vaše osobne podatke i kako će se oni koristiti.

MOBIS je voditelj obrade Vaših osobnih podataka. Imamo službenika za zaštitu osobnih podataka i možete nas kontaktirati putem e-maila: gdpr@mobis.hr ili na adresu Heinzelova 96, 10000 Zagreb.

Svrhe u koje obrađujemo osobne podatke

Vaše osobne podatke obrađujemo jer nam zakonski propisi nalažu određena postupanja, ili jer je obrada nužna za izvršavanje ugovora, ili kako bi se poduzele radnje prije sklapanja ugovora ili temeljem naših legitimnih interesa, osim kada su od tih interesa jači interesi ili temeljna prava i slobode pojedinaca koji zahtijevaju zaštitu osobnih podataka. Ukoliko osobne podatke ne možemo obrađivati temeljem navedenih pravnih osnova zatražit ćemo vašu privolu. Ako se obrada temelji na vašoj privoli imate pravo u bilo kojem trenutku povući privolu. O povlačenju privole potrebno je obavijestiti voditelja obrade na e-mail gdpr@mobis.hr ili na adresu Heinzelova 96, 10000 Zagreb. Takvo povlačenje neće utjecati na zakonitost obrade na temelju privole prije njezina povlačenja. 

Vaše osobne podatke obrađujemo kada je to potrebno za sklapanje i ispunjenje prava i obveza koje proizlaze iz ugovora o kupoprodaji, u marketinške svrhe, u svrhe unaprjeđenja našeg poslovanja i Vašeg korisničkog iskustva (npr. kada kupite ili naručite proizvode i/ili usluge od nas, kada kontaktirate našu službu za korisnike, kada se prijavite na naš newsletter, kada ispunite anketu o našim proizvodima i uslugama itd.). 

Osobne podatke uglavnom prikupljamo izravno od vas, kada naručite određene proizvode ili usluge ili ispunite određeni obrazac ili kada podatke prikupljamo nadzorom (npr. putem video nadzora). 

Kategorije osobnih podataka

Kod sklapanja ugovora o kupoprodaji potrebni su nam podaci kao što su ime, prezime, adresa, radi ispunjenja naše obveze isporuke proizvoda i usluga. Ponekad Vas tražimo i dodatne osobne podatke kao što su: e-mail adresa, ime i prezime. Prikupljamo osobne podatke koje nam pružite prilikom popunjavanja online obrazaca ili obrazaca u našim poslovnicama.

Kada podatke prikupljamo putem nadzora (npr. preko video nadzora), to radimo u skladu sa zakonskim odredbama ili u opravdanim slučajevima kako bi osigurali osobnu sigurnost vas i MOBIS suradnika, zaštitili vašu i imovinu MOBISA te kako bi povećali sigurnost naših IT sustava.

Vaša prava

Vaša prava su slijedeća:

Pravo na pristup:

Pravo na ispravak:

Pravo na brisanje ("pravo na zaborav"):

Pravo na ograničenje obrade:

Pravo na prigovor:

Pravo na prenosivost podataka:

Ako želite saznati više ili želite koristiti jedan ili više od gore navedenih prava, slobodno kontaktirajte MOBIS na e-mail gdpr@mobis.hr ili na adresu Heinzelova 96, 10000 Zagreb.

Ako niste zadovoljni kako smo obrađujemo Vaše osobne podatke, možete se obratiti Agenciji za zaštitu osobnih podataka. 

Čuvanje osobnih podataka

Osobne podatke koje prikupimo o vama čuvamo u sigurnom okruženju. Vaši osobni podaci su zaštićeni od neovlaštenog pristupa, otkrivanja, uporabe, izmjena ili uništenja od strane bilo koje organizacije ili pojedinca. 

Prikupljeni podaci za gore navedene svrhe MOBIS bit će pohranjeni samo onoliko dugo koliko je to potrebno za gore navedene svrhe. Vaši se osobni podaci neće čuvati u obliku koji omogućuje da budete identificirani duže nego što MOBIS razumno smatra da je neophodno za ostvarenje svrhe za koju su prikupljenji ili obrađeni. MOBIS će određene osobne podatke čuvati u vremenskom periodu koji propisuje zakon odnosno propis koji obvezuje MOBIS na čuvanje podataka.

Ako ste nam dali privolu, Vaše osobne podatke obrađivat ćemo do povlačenja privole. Ako izjavite osnovani prigovor na obradu osobnih podataka temeljem legitimnog interesa Vaše osobne podatke nećemo obrađivati u budućnosti. 

Ako je pokrenut sudski, upravni ili izvansudski postupak, osobni se podaci mogu pohraniti do kraja takvog postupka, uključujući i moguće razdoblje za izjavljivanje pravnih lijekova.  MOBIS će određene osobne podatke čuvati u vremenskom periodu koji propisuje zakon odnosno propis koji obvezuje voditelja obrade na čuvanje podataka.

Primatelji osobnih podataka

Uz navedeno, vaše osobne informacije možemo dati našim pouzdanim partnerima koji održavaju naš IT sustav ili pružaju usluge u ime MOBISA. Na primjer, za potrebe marketinga, financija, oglašavanje, obrade plaćanja, isporuke i druge usluge u i izvan trgovine. Ti davatelji usluga su pak dužni, prema relevantnim ugovorima, koristiti podatke koji su im povjereni samo u skladu s našim smjernicama i isključivo u svrhu koju smo strogo odredili. Također obvezujemo ih da adekvatno zaštitite vaše podatke i da ih smatraju poslovnom tajnom.

U nekim slučajevima, naši partneri koji pružaju usluge u ime ili za MOBIS mogu vaše podatke obraditi izvan Europske unije. Međutim, ugovori koje sklapamo s takvim subjektima obvezuju ih da vašim podacima postupaju sa posebnim sigurnosnim mjerama u skladu s propisima koji su na snazi u Europskoj uniji.

Kolačići

Zadržat ćemo i procijeniti informacije o Vašem nedavnom posjetu našoj web stranici i kako ste koristili različite dijelove naše web stranice radi analitičkih ciljeva, odnosno kako bismo razumijeli na koji način korisnici koriste naše web stranice. 

Kako bi održavali vašu web stranicu i osigurali da njezine funkcionalnost budu na očekivanoj razini, MOBIS koristi tehnologiju poznatu kao "kolačići". Kolačići su male datoteke koje šaljemo na vaše računalo i možemo im kasnije pristupiti. Oni mogu biti privremeni ili trajni. Zahvaljujući kolačićima možete bez poteškoća pretraživati naše stranice te prikazivati rezultate koji su relevantni za vas. Kolačići nam pokazuju ono što zanima vas i druge posjetitelje naše web stranice, što nam pomaže da ju poboljšamo.
 

Sigurnost plaćanja 

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem Interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

       

Pravilnici nagradnih igara

Osiguranje 

Uvjeti osiguranja mobitela kupljenih putem mobis.hr trgovine. 

Članak 1.

POJEDINI POJMOVI U OVIM UVJETIMA IMAJU SLIJEDEĆE ZNAČENJE:

Osiguratelj: UNIQA osiguranje d.d. Zagreb;

Osiguranik: osoba kojoj pripadaju prava iz osiguranja. Osiguranici mogu biti isključivo kupci uređaja;

Ugovaratelj osiguranja: trgovačko društvo MOBIS-electronic d.o.o. iz Zagreba, Heinzelova 96, OIB: 10765466090, koje sklapa ugovor o osiguranju s Osigurateljem (dalje Ugovaratelj);

Korisnik uređaja: osoba čija je imovina osigurana i kojoj pripadaju prava iz osiguranja odnosno vlasnik uređaja kupljenog kod Ugovaratelja osiguranja;

Vrijednost uređaja: osnovna maloprodajna cijena kupljenog uređaja, bez uračunatih popusta;

Premija osiguranja: iznos koji je Ugovaratelj osiguranja dužan platiti Osiguratelju sukladno ugovoru o osiguranju.

Članak 2.

KOJE OPASNOSTI SU OSIGURANE?

Osigurateljna zaštita daje se za slijedeće opasnosti:

  1. LOM EKRANA MOBITELA

Osiguranje slučajnog oštećenja obuhvaća naknadu troškova popravka ili zamjene stakla ekrana mobitela zbog šteta nastalih neočekivano i slučajno, usprkos uobičajene pažnje kod redovne upotrebe.

  1. SLUČAJNO MEHANIČKO OŠTEĆENJE ILI UNIŠTENJE MOBITELA

Osiguranje slučajnog oštećenja obuhvaća naknadu troškova popravka ili zamjene mobitela zbog šteta nastalih neočekivano i slučajno, usprkos uobičajene pažnje kod redovne upotrebe.

Rizikom slučajnog mehaničkog (fizičkog) oštećenja ili uništenja mobitela pokrivene su štete nastale zbog slučajne i neočekivane nezgode koja za posljedicu ima nemogućnost daljnjeg redovnog korištenja mobitela te čiji popravak nije pokriven jamstvom proizvođača/prodavatelja. Pokrivene su i štete nastale iznenadnim utjecajem tekućina.

Osigurani rizik ne uključuje gubitak mobilnog uređaja.

Osiguranjem (mobilnih) uređaja od fizičkog oštećenja ili uništenja nije obuhvaćen rizik provalne krađe i razbojstva.

Članak 3.

ŠTO JE OSIGURANO?

Prema ovim Uvjetima osiguravaju se mobilni telefoni kupljeni na prodajnim mjestima MOBIS-electronic d.o.o za koje je sklopljeno osiguranje i koji su registrirani putem web aplikacije Osiguratelja.

Članak 4.

KAKO SE SKLAPA OSIGURANJE?

Osiguranje se sklapa prilikom kupnje uređaja.

Članak 5.

KADA VRIJEDI OSIGURANJE?

Za svaki osigurani uređaj, osigurateljno pokriće počinje trenutkom registracije uređaja sukladno Protokolu i traje jednu godinu.

Neovisno o ugovorenom razdoblju osiguranja, osigurateljno pokriće prestaje vrijediti u slučaju potpunog gubitka (totalna šteta) osiguranog uređaja.

Članak 6.

KOLIKA JE NAKNADA IZ OSIGURANJA?

Kad se dogodi osigurani slučaj Osiguratelj je u obvezi naknaditi:

Procjenu visine troškova popravka određuje se prema pisanom očitovanju od strane proizvođača ovlaštenog servisa ili drugog servisa određenog od strane Osiguratelja.

U slučaju totalne štete, proizvod koji je predmet osiguranja, ako ga zatraži, ostaje na raspolaganju Osiguratelju.

U svakom slučaju maksimalna obveza Osiguratelja ne može biti veća od maloprodajne cijene uređaja u trenutku nastanka štete.

Osiguranik tijekom razdoblja osiguranja ima pravo naknade za maksimalno jedan osigurani slučaj fizičkog oštećenja ili uništenja mobitela.

Članak 7.

ŠTO JE ISKLJUČENO IZ OSIGURANJA?

Ako nije drukčije određeno prethodnim odredbama, Osiguratelj nije dužan naknaditi štete nastale kao posljedica:

Ugovorom o osiguranju nisu pokrivene štete nastale na svim vrstama uređaja koji su korišteni u profesionalne (komercijalne) svrhe.

Osiguranje ne pokriva troškove popravka uređaja u inozemstvu ukoliko su viši od troškova popravka ovlaštenog servisa u Republici Hrvatskoj, osim iznimno za uređaje za koje u Hrvatskoj ne postoji ovlašten servis.

Ugovorom o osiguranju nisu obuhvaćeni troškovi dostave osiguranog uređaja na ovlašteni servis niti troškovi dostave osiguranog uređaja od servisa do krajnjeg korisnika.

Članak 8.

ŠTO U SLUČAJU PRODAJE ILI ZAMJENE UREĐAJA?

Ako je osigurani uređaj zamijenjen tijekom trajanja osiguranja novim iste vrste i kvalitete unutar osnovnog jamstvenog razdoblja proizvođača, osiguranje produljenog jamstva nastavlja se u odnosu na novi uređaj pod identičnim uvjetima, a u suprotnom, ugovor o osiguranju prestaje. U navedenom slučaju, Osiguranik je dužan dostaviti ovjerenu potvrdu o zamjeni uređaja ili drugi odgovarajući dokaz o zamjeni (dostavnica i sl).

Ako osigurani uređaj bude prodan za vrijeme trajanja osiguranja, ugovor prestaje na dan prodaje.

Članak 9.

GDJE VRIJEDI OSIGURANJE?

Teritorijalno pokriće ograničeno je na Republiku Hrvatsku.

Članak 10.

ŠTO TREBA UČINITI NAKON NASTANKA ŠTETE?

1. Ukoliko je nastupio osigurani slučaj Osiguranik je dužan:

  1. odmah poduzeti sve mjere koje su u njegovoj moći radi otklanjanja i smanjenja štete, kako na osiguranoj stvari ne bi nastupila daljnja oštećenja;
  2. u roku od 3 dana telefonom na broj 01/6324 200 ili putem www.uniqa.hr prijaviti štetu Osiguratelju;
  3. dostaviti Osiguratelju sve podatke i druge dokaze koji su potrebni za utvrđivanje uzroka, opsega i visine štete.

U svrhu ostvarivanja prava na naknadu Osiguranik je dužan dostaviti Osiguratelju sljedeću dokumentaciju:

Osiguratelj zadržava pravo zahtijevati da se pribave i drugi dokazi, ako je to nužno potrebno i opravdano ili ako je zakonski propisano.

Dokumentaciju Osiguranik može dostaviti:

Članak 11.

ŠTO U SLUČAJU NESLAGANJA S ODLUKOM OSIGURATELJA?

Sve osobe koje svoj pravni interes crpe iz ugovora o osiguranju prvenstveno će nastojati sve svoje eventualne sporove s Osigurateljem, koji proizlaze ili su u vezi s ugovorom o osiguranju, riješiti sporazumno, u mirnom postupku kod Osiguratelja.

Subjekti iz ugovora o osiguranju i ostali korisnici usluga UNIQA osiguranja podnose svoje pritužbe:

  1. usmeno na zapisnik:

- u sjedištu UNIQA osiguranja Planinska 13A, Zagreb;

  1. pisanim podneskom:

- na adresu sjedišta UNIQA osiguranja d.d. – 10000 Zagreb, Planinska 13A;

- putem faxa na broj 01 / 6324 251 ili

- e-mailom na adresu info@uniqa.hr.

Pritužba treba sadržavati:

  1. ime i prezime i adresu podnositelja pritužbe koji je fizička osoba ili njegovog zakonskog zastupnika, odnosno, tvrtku, sjedište i ime i prezime odgovorne osobe podnositelja pritužbe koji je pravna osoba;
  2. razloge pritužbe i zahtjeve podnositelja pritužbe;
  3. dokaze kojima se potvrđuju navodi iz pritužbe kada ih je moguće priložiti, a može sadržavati i isprave koje nisu bile razmatrane u postupku u kojem je donesena odluka zbog koje se pritužbe podnosi kao i prijedloge za izvođenje dokaza;
  4. datum podnošenja pritužbe i potpis podnositelja pritužbe odnosno osobe koja ga zastupa;
  5. punomoć za zastupanje, kada je pritužba podnesena po punomoćniku.

Nakon analize i provjere navoda iz pritužbe UNIQA osiguranje će u pisanom obliku odgovoriti podnositelju najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka pritužbe.

U nemogućnosti postizanja sporazuma, zainteresirane strane se obvezuju obratiti Centru za mirenje Hrvatskog ureda za osiguranje ili nekoj od organizacija nadležnih za provođenje postupaka mirenja.

Za slučaj sudskog spora, ugovara se nadležnost stvarno nadležnog suda u Zagrebu.

Članak 12.

ŠTO JE GRUPNO OSIGURANJE KUPLJENIH UREĐAJA?

Kod grupnog osiguranja kupljenih uređaja Ugovaratelj osiguranja je trgovačko društvo koje je prodalo osigurani uređaj (Prodavač).

Prodavač je u obvezi potpuno i točno upoznati kupce uređaja o svim bitnim odredbama osiguranja. Navedene informacije Prodavač može dati i u pisanom obliku u formi Pristupnice koja predstavlja potvrdu osigurateljnog pokrića za svaki pojedini uređaj.

Ovi uvjeti u primjeni su od 1.9.2017. godine.

Pohvale i prigovori

Pisani prigovor, odgovor, obavijesti

Kontakti

Platforma za online rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016, diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnje bit će moguće riješiti putem ODR platforme. Platforma za rješavanje sporova dostupna je na internetskoj stranici  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU odnosno sporovi koji se odnose na internetsko naručivanje najprije pokušate riješiti bez uključivanja sudova. 

Ovaj link potrošači mogu koristiti za prekogranične potrošačke sporove. Za potrošačke sporove u odnosu na trgovce iz Republike Hrvatske ta mogućnost ne postoji dok procedura ne bude podržana  potrebnom zakonskom regulativom od strane ovlaštenih tijela RH.

Ostale odredbe

1. Prodavatelj daje pravo Kupcima koristiti sve usluge na „Mobis.hr" samo za osobne potrebe, u nekomercijalne svrhe. Promjena sadržaja na „Mobis.hr", u bilo kojem njegovom obliku, zabranjena je kao i kopiranje, javno izvođenje i sl. Uporaba sadržaja „Mobis.hr" na drugim web stranicama je zabranjen.

2. Prodavatelj zadržava pravo dati prava za objavljivanje bilo kojeg materijala, dijelova „Mobis.hr" trećoj osobi samo u slučaju sklopljenog ugovora koji uređuje prava i obveze Prodavatelja i trećeg koji objavljuje informaciju.

3. Pri kupnji bilo kojeg proizvoda, koji je predmet autorskih prava ili prava intelektualnog vlasništva, Prodavatelj ne daje nikakva dodatna prava korištenja i objavljivanja, osim izrijekom dano pravo ili dozvola od proizvođača / distributera proizvoda.

4. Kada „Mobis.hr" odgovarajućim linkovima pruža mogućnost posjeta drugih web stranica drugih osoba, iste nisu u vlasništvu Prodavatelja i ovi Opći uvjeti u slučaju korištenja predmetnih web stranica na primjenjuju se u odnosu na Prodavatelja i Kupca. Prodavatelj te web stranice ne kontrolira i ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo koju od njih ili njihov sadržaj. Posjet tim stranicama u cijelosti je na vlastiti rizik Kupca i Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.

5. Iako Prodavatelj ulaže izraziti napor kako bi sve objavljene informacije o proizvodu bile točne, moguće je da informacije o određenom proizvodu nisu ažurirane ili točne, a u tom slučaju će Prodavatelj obavijestiti Kupca koji je podnio narudžbu nakon čega Kupac ima pravo ostati kod svoje narudžbe ili je izmijeniti. Fotografije uz proizvode samo su ilustrativne prirode.

6. Prodavatelj zadržava pravo na objavljivanje sadržaja na engleskom jeziku u slučajevima kada:

a) se radi o nazivu proizvoda, dijelova istih ili funkcija na engleskom jeziku
b) se radi o izrazima na engleskom jeziku koji su općeprihvaćeni u hrvatskom jeziku odnosno da se radi o zajedničkoj terminologiji
c) postoji rizik da se značajne informacije ne mogu dovoljno precizno prevesti na hrvatski jezik, a da se ne izgubi njihovo značenje i smisao