• info@mobis.hr
  • +385 1 6188 514
  • Mobis blog
  • Poslovnica
www.mobis.hr
  • Tražilica
  • 0 Usporedite
  • Favoriti 0
  • Prijava
  • Košarica 0
  • Menu
    Prijava
    0 Usporedite
    0 Favoriti
    Kategorije
    • Mobiteli i fiksni telefoni Mobiteli i fiksni telefoni
    • Grijanje i hlađenje Grijanje i hlađenje
    • Televizori, monitori, projektori i audio Televizori, monitori, projektori i audio
    • Gaming Gaming
    • Električni romobili i dodatna oprema Električni romobili i dodatna oprema
    • Tableti i e-čitači Tableti i e-čitači
    • Dodatna oprema za mobitele i tablete Dodatna oprema za mobitele i tablete
    • Pametni satovi i narukvice Pametni satovi i narukvice
    • Smarthome, kućanski aparati i osobna njega Smarthome, kućanski aparati i osobna njega
    • Mobiteli
    • Slušalice
    • Maskice i zaštitna stakla
    • Klima uređaji
    • Koferi
    • Akcije i promocije
    • info@mobis.hr
    • +385 1 6188 514
    • Mobis blog
    • Poslovnica
    Mobiteli i fiksni telefoni
    • Smartphone
    • Mobiteli na tipke
    • Fiksni telefoni
    • Oprema za mobitele
    • Pogledaj sve
    Grijanje i hlađenje
    • Klima uređaji
    • Dizalice topline
    • Električne grijalice
    • Regulatori vlažnosti i ovlaživači zraka
    • Odvlaživači
    • Ventilatori
    • Pogledaj sve
    Televizori, monitori, projektori i audio
    • Televizori
    • Tv box i stick
    • Monitori
    • Projektori
    • Dodatna oprema
    • Soundbarovi
    • Slušalice
    • Zvučnici
    • Pogledaj sve
    Gaming
    • Kontroleri,vr i ostali dodaci
    • Pogledaj sve
    Električni romobili i dodatna oprema
    • Električni romobili
    • Dodatna oprema za električne romobile i bicikle
    • Pogledaj sve
    Tableti i e-čitači
    • Tableti
    • E-čitači
    • Pogledaj sve
    Dodatna oprema za mobitele i tablete
    • Maskice i coveri za mobitele
    • Maskice i coveri za tablete
    • Punjači za mobitele i tablete
    • Zaštitne folije i stakla
    • Kablovi i adapteri
    • Pogledaj sve
    Pametni satovi i narukvice
    • Pametni satovi
    • Fitness pametne narukvice
    • Pogledaj sve
    Smarthome, kućanski aparati i osobna njega
    • Mali kućanski aparati
    • Smarthome i sigurnost
    • Osobna njega
    • Pogledaj sve
    Brandovi
    • SAMSUNG
    • NOKIA
    • XIAOMI
    • PANASONIC
    • HONOR
    • APPLE
    • MOTOROLA
    • CUBOT
    • VIVO
    • LG
    • BLACKVIEW
    • ANKER
    • REALME
    • TRUST
    • CAT
    • MANHATTAN
    • MYKI
    • TCL
    • OSTALO
    • GOOD RAM
    • CELLULAR LINE
    Brandovi
    • XIAOMI
    • LG
    • DYSON
    • BEURER
    • BONECO
    • HISENSE
    • TCL
    Brandovi
    • SAMSUNG
    • XIAOMI
    • ALCATEL
    • HUAWEI
    • GOOGLE
    • JABRA
    • HONOR
    • JBL
    • APPLE
    • MOTOROLA
    • BLACKVIEW
    • ANKER
    • AMAZON
    • TRUST
    • KINGSTON
    • DYSON
    • BOSE
    • HISENSE
    • MANHATTAN
    • MARSHALL
    • TCL
    • GOOD RAM
    • NEON
    • CELLULAR LINE
    Brandovi
    • XIAOMI
    • APPLE
    • TRUST
    • PS4
    • NEON
    Brandovi
    • XIAOMI
    • AMAZFIT
    • APPLE
    • MANHATTAN
    • MAXMOBILE
    Brandovi
    • SAMSUNG
    • XIAOMI
    • ALCATEL
    • HONOR
    • APPLE
    • CUBOT
    • BLACKVIEW
    • AMAZON
    • TCL
    • CELLULAR LINE
    Brandovi
    • SAMSUNG
    • XIAOMI
    • HONOR
    • APPLE
    • MOTOROLA
    • BLACKVIEW
    • ANKER
    • DISPLEX
    • KARL LAGERFELD
    • MAXMOBILE
    • PANZERGLASS
    • TCL
    • CELLULAR LINE
    Brandovi
    • SAMSUNG
    • XIAOMI
    • HUAWEI
    • GARMIN
    • HONOR
    • CUBOT
    • BLACKVIEW
    • MYKI
    • FITBIT
    • NEON
    Brandovi
    • XIAOMI
    • GARMIN
    • ANKER
    • AMAZON
    • TRUST
    • DYSON
    • BABYLISS
    • ELIT
    • BEURER
    • PS4
    • FITBIT
    Mobiteli i fiksni telefoni Mobiteli i fiksni telefoni
    Grijanje i hlađenje Grijanje i hlađenje
    Televizori, monitori, projektori i audio Televizori, monitori, projektori i audio
    Gaming Gaming
    Električni romobili i dodatna oprema Električni romobili i dodatna oprema
    Tableti i e-čitači Tableti i e-čitači
    Dodatna oprema za mobitele i tablete Dodatna oprema za mobitele i tablete
    Pametni satovi i narukvice Pametni satovi i narukvice
    Smarthome, kućanski aparati i osobna njega Smarthome, kućanski aparati i osobna njega
  • Mobiteli
  • Slušalice
  • Maskice i zaštitna stakla
  • Klima uređaji
  • Koferi
  • Akcije i promocije
  • Naslovnica
  • Blog
  • TCL Care uvjeti promocij 2+3 godine
TCL Care uvjeti promocij 2+3 godine
Blog

TCL Care uvjeti promocij 2+3 godine

Podijeli putem:
Datum:
11.07.2025.
Autor:
mobis.hr

Ovi se uvjeti primjenjuju na elektroničke uređaje koje distribuira Društvo TCL Netherlands B.V. i prodani su kao dio promocije "TCL CARE".

Od kada do kada traje promocija? 

Period promotivne akcije traje od 01.07.2025. do 31.12.2025.

Do kada se može aktivirati usluga TCl Care?

Period registracije tijekom kojeg se može aktivirati usluga TCL CARE je od 01.07.2025. do 31.01. 2026..

Gdje se potrebno registrirati za TCL Care i do kada?

Kako bi dobili TCL CARE, kupci se moraju registrirati online na https://tcl-promotion.com/hr/ najkasnije 30 dana nakon kupnje.

Uslugu TCL CARE nudi vanjski pružatelj usluga (Partum Usluge d.o.o).

Produženo i KASKO jamstvo vrijede samo za proizvode koji se distribuiraju putem službene TCL distribucijske mreže. Službena distribucijska mreža: Agram Servis Distribucija, Pevex, Elipso (Eplus) Značenje nekih pojmova Izrazi u ovim Općim uvjetima imaju sljedeća značenja:

● Partum Usluge d.o.o., u daljnjem tekstu "Partum" - pružatelj produljenog jamstva TCL CARE.

● "Korisnik" - osoba koja je kupila elektronički uređaj koji se prodaje unutar Promocije "Produljeno jamstvo".

● "TCL CARE" - produženo jamstvo koje korisnici dobivaju prilikom kupnje elektroničke opreme TCL prodane u sklopu "produljeno jamstvo

1. Predmet TCL CARE-a pod ovim uvjetima

Svaki elektronički uređaj (u daljnjem tekstu: uređaj ili elektronički uređaj) pobliže opisan na računu i dodaci u originalnom pakiranju kupljeni uz navedeni uređaj mogu biti predmet TCL CARE-a. TCL CARE T&C su u skladu sa zakonima zemalja na koje se ugovor odnosi.

2. Objekti koji nisu obuhvaćeni TCL CARE-om

a) prijenosni vanjski tvrdi diskovi;

b) pomoćne i potrošne materijale koje je proizvođač definirao kao potrošni materijal ili potrošne dijelove;

c) sve vrste alata;

d) ostale dijelove koji se, prema iskustvu, moraju zamijeniti tijekom vijeka trajanja elektroničkog uređaja, a u svakom slučaju gumene dijelove, ležajeve, radijalne brtve vratila, grijače;

e) zasebno kupljen pribor;

f) sve vrste softvera;

g) uređaji isporučeni s nedostatkom, kao i greške serijskog proizvođača;

h) dodatno ili naknadno kupljeni pribor ili oprema.

Trajanje TCL CARE

- događaji koje pokriva TCL CARE TCL će izvršiti popravak ili zamjenu i jamčiti ispravan rad elektroničkog uređaja koji je kupio Korisnik i koji je pokriven s TCL CARE samo za nepredvidiva i iznenadne kvarove ili smetnje na objektu koji je pokriven TCL CARE.

Nepredvidive štete su one koje je Korisnik nije mogao pravodobno predvidjeti niti ih je trebao predvidjeti primjenom uobičajene dužne pažnje, pri čemu je isključena gruba nepažnja za koji slučaj TCL zadržava pravo uskratiti isplatu štete za nastali događaj. TCL će izvršiti popravak ili zamjenu i jamčiti ispravan rad elektroničkog uređaja koji je kupio Korisnik i koji je pokriven s TCL CARE ako takav uređaj pretrpi štetu uzrokovanu jednim ili više od sljedećih slučajeva:

a) kvarove nakon isteka jamstva proizvođača (produljeno jamstvo)

3. Slučajevi izvan opsega

TCL CARE TCL CARE ne pokriva štete uzrokovane: a) Namjerno djelovanje korisnika; b) rat, ratna zbivanja, građanski rat, revolucija, buna, ustanak ili nemir; c) nuklearna energija, nuklearno zračenje ili radioaktivne tvari; d) potres; e) terorizam ili teroristički čin; Teroristički čin je svaki čin osoba ili skupina osoba radi postizanja političkih, vjerskih ili ideoloških ciljeva, takve naravi da izazivaju širenje straha ili terora u javnosti ili dijelovima javnosti, a time i utjecaj na vlada ili državne institucije; f) korištenje artikla s greškom, s kojom je greškom Korisnik trebao biti upoznat; g) u mjeri u kojoj je Korisnik morao koristiti treću osobu kao dobavljača (proizvođača ili trgovca) u slučaju zakonskog jamstva, ako Korisnik ne može dostaviti račun za popravak uređaja ili ako je popravak izvršen bez prethodnog odobrenja;

4. Pretpostavke za valjanost

TCL CARE - ograničenja:

h) Što se tiče nemara, pokriven je samo laki nemar. U slučaju grube nepažnje, vještak će procijeniti i provjeriti uzrok oštećenja i uređaj. Svaka šteta nastala nestručnom uporabom, namjernim oštećenjem, namjerom, nepravilnim rukovanjem, nepravilnim ili nepredvidivim zbrinjavanjem smatrat će se povredom obveze brige koju je Korisnik preuzeo kupnjom uređaja i takva šteta neće biti pokrivena;

i) Šteta ili troškovi uzrokovani nedostatkom materijala ili dizajna unutar jamstvenog roka proizvođača neće biti pokriveni;

j) Isključuje se, odnosno prethodi u slučaju štete: jamstva i/ili naknade štete temeljene na jamstvima, naknadama štete drugih osiguravatelja, jamstvima ili ugovornim obvezama trećih osoba. Sve razlike u odnosu na druga jamstva (npr. trenutna vrijednost u odnosu na vrijednost novog uređaja) pokrivene su potpunim pokrićem za elektroničke uređaje;

k) šteta na svim vrstama softvera (uključujući operativne sustave, pogonski softver, upravljačke programe, pomoćne programe itd.) neće biti pokrivena. Korisnik je osobno odgovoran za programe, upravljačke programe, podatke i njihovu funkcionalnost. Gubitak podataka i softvera zbog navedenih uzroka štete ne može biti predmet odštetnog zahtjeva. Štoviše, troškovi popravka neće biti nadoknađeni u slučaju problema povezanih sa softverom, operativnim sustavima, virusima, kompatibilnošću, obnavljanjem podataka, vraćanjem sustava, ponovnim prikupljanjem podataka itd.;

l) Troškovi nastali zbog bilo kakve štete koja nije šteta na hardveru neće biti pokriveni. Ovo se također odnosi na sve troškove (naknade za obradu i analizu, itd.) za analizu oštećenja bez utvrđenih grešaka na hardveru;

m) Oštećenja nastala korištenjem uređaja obuhvaćenog TCL CARE u svrhe suprotne uputama o uporabi i namjeni koju je naveo proizvođač, kao i oštećenja koja ne utječu na način korištenja uređaja propisanog od strane proizvođača (oštećenja kao što su ogrebotine, struganje itd.) neće biti pokrivena;

n) Ne isplaćuje se naknada štete po osnovi odgovornosti, posljedične materijalne štete i štete na imovini. Posljedična šteta nastalih događaja štete ni u kojem slučaju nije pokrivena. Za procjenu štete uzima se u obzir samo primarna šteta na uređaju, odnosno primarni uzrok štete, koji je obuhvaćen djelokrugom TCL CARE;

o) Smanjenje vrijednosti zbog istrošenosti, oštećenja zbog dugotrajnog kemijskog ili toplinskog djelovanja na uređaj, oštećenja uzrokovana hrđom, kao ni bilo kakvi troškovi servisiranja, podešavanja i čišćenja nisu predmet štete. kompenzaciju, a niti postupno smanjenje performansi uređaja;

p) Štete uzrokovane trećim osobama koje su pokušale popraviti uređaj ili intervencije trećih osoba, odnosno osoba bez odgovarajućeg ovlaštenja, neće biti pokrivene TCL CARE-om. Također su isključene štete uzrokovane kućnim ljubimcima, domaćim ili divljim životinjama.

q) Štete nastale korištenjem neispravnih ili neprikladnih vanjskih dodataka (npr. pričvršćivači, podzemna kućišta, itd.) neće biti pokrivene;

r) Gubitak uređaja u smislu da je izgubljen, zaboravljen, ostavljen bez nadzora ili na drugi način nestao, neće biti pokriven TCL CARE-om. Naknadni nalaz neće se uzeti u obzir i ni u kojem slučaju neće podrazumijevati pokriće bilo kakve štete; s) Štete koje su prijavljene, ali se ne mogu dokazati jer uređaj nije isporučen, neće biti pokrivene. Ovo isključuje štete nastale potpunim uništenjem uređaja uslijed više sile; t) Sve vrste oštećenja uzrokovane kamencem smatraju se nepravilnom uporabom uređaja, odnosno istrošenošću i ista nisu pokrivena; u) Štete nastale uslijed ili tijekom sportskih aktivnosti, odnosno uslijed znoja ili kondenzacije, neće biti pokrivene; v) Štete koje se ne mogu pripisati neovisnom incidentu smatrat će se progresivnom štetom (uvjetovanom okolišem i/ili uporabom) i neće biti pokrivene, što isključuje nesavršenosti materijala i dizajna nakon isteka jamstva proizvođača. Članak 3. Mjesto valjanosti TCL CARE 1. Stacionarni uređaji Prema dizajnu stacionarnih uređaja, prostor Korisnika smatrat će se lokacijom koju pokriva TCL CARE u Europi u geografskom smislu.

5. Mobilni uređaji

Prema dizajnu mobilnih uređaja i uređaja koji se mogu postaviti na vanjske prostore, Europa se smatra lokalnim područjem koje pokriva TCL CARE u geografskom smislu. Članak 4. Vrijednost elektroničkog uređaja obuhvaćenog TCL CARE-om

Vrijednost elektroničkog uređaja pokrivenog TCL CARE-om je cijena novog uređaja ili uređaja jednake tehničke vrijednosti na dan nastanka štete ("Care Value").

Vrijednost elektroničkog uređaja obuhvaćenog TCL CARE uvijek se odnosi na nabavnu cijenu uređaja isključujući porez na dodanu vrijednost i isključujući subvencije ili posebne popuste (npr. podršku proizvođača ili dobavljača, popuste prodavača i/ili rasprodaje).

Članak 5.

Troškovi izvan opsega TCL CARE-a TCL će poduzeti sve potrebne aktivnosti popravka ili zamjene elektroničkih uređaja obuhvaćenih TCL CARE-om. Korisniku se ne nadoknađuju troškovi aktivnosti koje je Korisnik samostalno poduzeo. Članak 6. Opseg naknade štete

1. Troškovi povrata U slučaju oštećenja razlikujemo djelomičnu štetu i potpuni gubitak. Djelomično oštećenje znači troškove popravka niže od vrijednosti održavanja uređaja. Ako su troškovi popravka viši, tada se radi o potpunom gubitku, u kojem će slučaju TCL zamijeniti elektronički uređaj pokriven TCL CARE-om.

2. Djelomično oštećenje U tom slučaju TCL snosi troškove popravka, uključujući utrošene radne sate i rezervne dijelove. TCL neće snositi sljedeće troškove:

a) troškove popravka ili druge mjere koje bi bile potrebne bez obzira na slučaj koji pokriva TCL CARE;

b) dodatni troškovi nastali zbog izmjena ili poboljšanja koji prelaze opseg obnove;

c) troškove samostalno organiziranog popravka;

d) neostvarena dobit zbog samostalno organiziranih radova;

e) dodatni troškovi uzrokovani privremenom ili prijevremenom popravkom;

f) troškove radova potrebnih za popravku, ali nisu osobno obavljeni na elektroničkom uređaju koji pokriva TCL CARE;

g) naknade štete po osnovi odgovornosti, posljedične materijalne štete i štete na imovini.

3. Potpuni gubitak

a) U slučaju potpunog gubitka ili neisplativog popravka, Korisnik će dobiti novi uređaj koji će zamijeniti stari, neispravni uređaj. Tehničke karakteristike novog uređaja moraju biti najmanje jednake ili bolje od starog uređaja. Troškovna neučinkovitost znači da troškovi popravka premašuju Care Value.

U slučaju da su dostupni jednaki uređaji, ne može se zahtijevati pravo na tehnički superiornije uređaje čak i ako je nabavna vrijednost niža od izvorne Care Value. Novi uređaj može se tražiti isključivo za neisplativ popravak. Traženje na osnovu duljine popravka je iskljućena.

b) U slučaju da je potpuni gubitak pokriven, nakon što je uređaj zamijenjen, uređaj koji je predmet zamjene, uključujući sve originalne dijelove dodatne opreme (punjače, mrežnu opremu, memorijske kartice, kabele, kompaktne diskove, priručnike, kutije, miševi, itd.), postat će vlasništvo TCL-a, a pripadajući TCL CARE za taj proizvod smatrat će se ukinutim. Korisnik će dobiti zamjenski uređaj tek nakon što TCL-u dostavi sve originalne dijelove pribora. Ovo također vrijedi u slučaju neispravnih originalnih i osiguranih dijelova dodatne opreme (npr. mrežne opreme);

c) U slučaju da korisnik ne isporuči originalne dijelove i dijelove dodatne opreme obuhvaćene TCL CARE-om koji su bili dio starog uređaja u trenutku kupnje, isti će se obračunati prema tržišnim cijenama i odbiti od utvrđenog troška popravka ili zamjena uređaja obuhvaćenog TCL CARE.

4. O graničenj e zamjene ili popravka za uređaj pod TCL CARE Ograničenje zamjene ili popravka za uređaj pod TCL CARE je Care Value.

5. Otkup

Šteta se ne može otkupiti u novcu, čak ni u slučaju potpunog gubitka.

Članak 7.

Zamjena elektroničkog uređaja obuhvaćenog TCL CARE Na temelju odgovarajućeg zamjenskog uređaja, svi dodaci starog uređaja koji su bili ugrađeni u trenutku kupnje, smatrat će se zamijenjenima bez obzira na to jesu li dodaci također sadržani u zamjenskom uređaju ili ih nema zbog trenutne konfiguracije zamjene. uređaja. Dodaci naknadno ugrađeni u stari uređaj koji nisu bili pokriveni jamstvom u trenutku kupnje zajedno s uređajem neće biti prihvatljivi za zamjenu.

Članak 8.

Početak primjene i zrelost TCL CARE-a TCL CARE se počinje primjenjivati u trenutku uplate kupoprodajne cijene pri kupnji uređaja prodanog u akciji.

Članak 9

Trajanje TCL CARE TCL CARE za elektroničke uređaje počinje nakon isteka tvorničkog jamstva od 24 mjeseca i završava u svakom slučaju 60 mjeseci nakon datuma računa za uređa )TCL CARE treje 36 mjeseci. Štete prijavljene nakon isteka roka valjanosti TCL CARE neće biti prihvaćene. Raskid u slučaju potpunog gubitka U slučaju da je uređaj zamijenjen ili je zamjena uređaja pokrivena TCL CARE-om nakon potpunog gubitka odbijena (isplativ popravak), pripadajuće promotivno jamstvo prema TCL CARE-u smatrat će se poništenim. U takvim slučajevima, Korisnik će nema pravo na naknadu, u cijelosti ili djelomično.

Članak 10.

Postupak ostvarivanja prava Korisnika iz TCL CARE-a

1. Izjava za ostvarivanje prava iz TCL CARE Korisnik je dužan događaj iz članka

2.1. ovih Općih uvjeta bez odgode prijaviti TCL-u (u redovitim slučajevima najkasnije u roku od tri radna dana).

2. Obrazac izjave za ostvarivanje prava iz TCL CARE Obrazac izjave o ostvarivanju prava iz TCL CARE popunjava se za svaku pojedinačno nastalu štetu.

Korisnik je dužan navesti uzrok štete i unijeti ga u obrazac izjave. Na njoj moraju biti točno i potpuno navedeni sljedeći podaci:

• Tko je prouzročio štetu - naznaka osobe (uključujući sve naznake čije je dijete ili kućni ljubimac prouzročio štetu)

• Kada i gdje je šteta nastala - s naznakom datuma, vremena, mjesta i države

• Kako ili čime je nastala šteta - s naznakom uzroka

• Što je oštećeno - s naznakom naziva uređaja i vrste oštećenja Obrazac Izjave za ostvarivanje prava iz TCL CARE nalazi se u Prilogu

1. koji je sastavni dio ovih Pravila. TCL zadržava pravo od Korisnika zatražiti dodatnu dokumentaciju u svrhu ispunjavanja obveze iz TCL CARE-a na što kvalitetnijoj i učinkovitijoj razini. U tom slučaju, dokumentacija dostavljena uz izjavu za ostvarivanje prava iz TCL CARE predstavlja potpunu i urednu dokumentaciju za pokretanje postupka za ostvarivanje prava Korisnika iz TCL CARE.

Usmene obavijesti ili informacije dane od bilo koje osobe ne mogu se uzeti u obzir. Pogrešni, netočni ili svjesno netočni podaci navedeni na izjavi za ostvarivanje prava iz TCL CARE-a, kao i nedostavljanje tražene dokumentacije od strane TCL-a mogu rezultirati odbijanjem ostvarivanja prava iz TCL CARE-a, zahtjevom za povrat plaćenih troškova popravka ili zamjene uređaja od strane TCL-a, sve do posljedica koje su predviđene kaznenim zakonom.

3. Aktivacija TCL CARE - nadoknada nastale štete TCL će izvršiti procjenu i sanaciju nastale štete u najkraćem mogućem roku od primitka potpune i uredne dokumentacije od Korisnika. Ako TCL primi propisno ispunjenu izjavu za realizaciju ostvarivanja prava iz TCL CARE uz svu potrebnu popratnu dokumentaciju, TCL će izdati privremenu potvrdu za naknadu nastale štete. Popravak može trajati i dulje od 45 dana.

Traženje novog uređaja na osnovu trajanja popravka je isključena. U slučaju da se tijekom ove faze utvrdi da nastali događaj ili šteta nisu obuhvaćeni člankom

2.1. ovih Uvjeta (npr. da je nastali događaj pokriven zakonskim jamstvom proizvođača/prodavača elektroničkog uređaja), TCL će obavijestiti Korisnika da su odbili njihov zahtjev i uputiti ih da svoja prava ostvaruju na drugi način. Privremena potvrda izdana od strane TCL-a, između ostalog, sadržava podatke o lokaciji na koju Korisnik treba dostaviti uređaj obuhvaćen TCL CARE-om, a koji je predmet nadoknade štete ili postupka ostvarivanja prava iz TCL CARE.

Korisnik je dužan uređaj sukladno uputama dostaviti na naznačeno mjesto, mjesto servisa ili sl. TCL će Korisniku privremeni certifikat dostaviti e-mailom, faksom ili poštom. Nakon dostave uređaja na naznačeno mjesto isporuke, TCL će započeti obradu uređaja obuhvaćenog TCL CARE-om, počevši od provedbe potrebne dijagnostike i provjere činjenica. Nakon provedene dijagnostike i utvrđivanja činjeničnog stanja uređaja koji je predmet TCL CAREa, TCL će izdati potvrdu za naknadu štete ukoliko činjenično stanje uređaja odgovara podacima koje je Korisnik naveo u izjavi za ostvarivanje prava iz TCL CARE-a, a ako je šteta, odnosno događaj pokriven TCL CARE-om. Ukoliko se u ovoj fazi utvrdi da nastali događaj ili šteta nisu obuhvaćeni člankom

2.1. ovih Općih uvjeta (npr. da je nastali događaj pokriven zakonskim jamstvom proizvođača/prodavača elektroničkog uređaja), TCL će obavijestiti Korisnika da je odbio njihov zahtjev i uputio ih da svoja prava ostvaruju na drugi način. TCL će potvrdu o naknadi nastale štete dostaviti Korisniku e-mailom, faksom ili poštom. TCL će platiti troškove popravka izravno servisu ili će uručiti novi uređaj u slučaju potpunog gubitka.

4. Potvrda državnog organa Za sve štete čije je postojanje vezano uz postupak utvrđivanja pred državnim tijelima (požar, elementarne nepogode, provale i krađe i sl.), Korisnik je dužan izjavu o ostvarivanju prava iz TCL CARE-a priložiti odgovarajućom potvrdom/dokumentacijom koju osiguravaju državni organi.

5 Zamjena uređaja tijekom razdoblja pokrića Ako se uređaj pokriven TCL CARE-om zamijeni tijekom trajanja tvorničkog jamstva, ne od strane TCL-a (npr. korištenje zakonskog jamstva proizvođača), odgovarajući dokazi (potvrda o isporuci, potvrda o zamjeni itd.) također će se dostaviti nakon podnošenja izjave za ostvarivanje prava iz TCL CARE.

Članak 11.

Obveze korisnika

1. Obveze prije bilo kojeg događaja koji pokriva TCL CARE

a) Prije početka bilo kojeg događaja obuhvaćenog TCL CARE-om, Korisnik je dužan pridržavati se obveza preuzetih ugovorom;

b) Ako Korisnik prekrši bilo koju od ovdje navedenih obveza, TCL ima pravo jednostrano otkazati TCL CARE. Otkazivanje TCL CARE-a stupa na snagu nakon njegovog primitka.

2. Obveze po nastanku događaja obuhvaćenog TCL CARE - TCL-ove obveze informiranja korisnika Kada se dogodi događaj koji pokriva TCL CARE, Korisnik će:

aa) pobrinite se da spriječite ili umanjite štetu, što je više moguće;

ab) prijaviti događaj pisanim putem i bez odgode po saznanju;

ac) bez odgode prijaviti policiji štetu nastalu kaznenim djelima protiv imovine;

ad) bez odgode dostaviti TCL-u i policiji popis izgubljenih stvari;

ae) dostaviti TCL-u, bez odgađanja, u mjeri u kojoj je to moguće, sve informacije - u pisanom obliku, ako se to zatraži - potrebne za utvrđivanje događaja/štete obuhvaćene TCL CAREom ili opsega TCL-ovih obveza na temelju naknade štete, kao i omogućiti bilo kakvu provjeru uzroka i visine štete te opsega obveze naknade štete, i to popravkom ili zamjenom uređaja obuhvaćenog TCL CARE; af) dostaviti potvrde koje TCL traži, a koje potvrde TCL može opravdano zatražiti da se prikupe.

b) Ostale obveze ba) Korisnik je odgovoran za uređaj kupljen i pokriven TCL CARE-om.

To uključuje pažljivo i oprezno rukovanje uređajem kao i njegovo odlaganje na sigurno i zaštićeno mjesto, uključujući i tijekom transporta ili nošenja. Na primjer, oštećenje se može lako predvidjeti u slučaju da se uređaj pokriven TCL CARE koristi u vlažnoj atmosferi ili na kiši. Takva uporaba uređaja također je u suprotnosti s uputama proizvođača. Nadalje, nepažljivim rukovanjem uređajem može doći do oštećenja od tekućina, pada ili loma (npr. pranje u perilici rublja ili kvar u slučaju držanja uređaja u džepu hlača). Takva šteta, između ostalog, neće biti pokrivena punim TCL CARE-om. bb) Mobilni uređaji, ovisno o dizajnu (mobilni uređaji kao što su prijenosna računala, kamere, mobiteli, MP3 playeri itd.) moraju biti pravilno zaštićeni i odloženi tijekom transporta/nošenja te biti pod stalnim nadzorom. bc) Uređaj namijenjen za poslovne svrhe smatrat će se obuhvaćenim TCL CARE samo ako je, na temelju podataka proizvođača, prikladan za takvu upotrebu.

bd) Korisnik je dužan prijaviti štetu TCL-u odmah po saznanju za istu.

be) TCL CARE pokriva elektroničke uređaje s obzirom na njihovo relevantno stanje nakon isporuke, odnosno konfiguraciju nakon isporuke bez naknadnih izmjena, odnosno dodatke u njihovom originalnom pakiranju. U tom smislu, uređaj, modularni set uređaja ili originalni pribor obuhvaćeni su TCL CARE samo ako se nalaze u njihovom pakiranju. 3. Oslobađanje od obveze popravka ili zamjene uređaja obuhvaćenog TCL CARE u slučaju kršenja obveza Osim u slučaju zlonamjernog kršenja obveza, TCL je dužan popraviti ili zamijeniti uređaj obuhvaćen TCL CARE-om u mjeri u kojoj kršenje nije uzrok nastanka ili utvrđivanja događaja obuhvaćenog TCL CARE-om.

Članak 12.

Nema obveze popravka ili zamjene uređaja obuhvaćenog TCL CARE iz posebnih razloga TCL nije dužan popraviti ili zamijeniti uređaj obuhvaćen TCL CARE-om ako Korisnik prevari ili pokuša prevariti TCL u pogledu činjenica ključnih za utvrđivanje osnove ili visine naknade štete. Ako je prijevara ili pokušaj obmane utvrđen pravomoćnom kaznenom presudom protiv Korisnika zbog prijevare ili pokušaja prijevare, pretpostavke iz prethodnog stavka smatraju se dokazanima.

Članak 13

Prijenos ili prodaja uređaja obuhvaćenog TCL CARE-om Budući da se TCL CARE koji pokriva elektroničke uređaje odnosi na serijski broj uređaja, tijekom trajanja TCL CARE uređaj se može prenijeti/prodati, a TCL CARE će se nastaviti primjenjivati sve dok novi vlasnik (Korisnik) prihvati prava i obveze prema TCL CARE.

Članak 14.

Obavijesti - obrazac izjave o očitovanju namjere U mjeri u kojoj Zakon ne predviđa nikakav pisani oblik i u mjeri u kojoj ovaj ugovor ne predviđa drugačije, izjave i obavijesti određene za TCL, koje se odnose na ugovorni odnos i dostavljaju se izravno TCL-u, bit će izdane u tekstualnom obliku. Članak 15 TCL CARE TCL CARE se sastoji od pravilno ispunjenog obrasca TCL CARE, ovih Općih uvjeta i računa za: kupljeni uređaj obuhvaćen TCL CARE. Članak 16 TCL CARE kontakt podaci Broj telefona: 01 7777 491

 

 

 

Najčitanije

Idealna udaljenost za gledanje televizije: Koliko daleko bi trebali sjediti?
Savjeti

Idealna udaljenost za gledanje televizije: Koliko daleko bi trebali sjediti?

Mobis.hr dobiva oznaku povjerenja 'eCommerce Hrvatska Trusted Shop'!
Vijesti

Mobis.hr dobiva oznaku povjerenja 'eCommerce Hrvatska Trusted Shop'!

Kako vratiti izbrisane poruke na Android uređaju?
Savjeti

Kako vratiti izbrisane poruke na Android uređaju?

Kako osloboditi internu memoriju u pametnom telefonu?
Savjeti

Kako osloboditi internu memoriju u pametnom telefonu?

5 načina kako popraviti ulaz za slušalice u mobitelu
Savjeti

5 načina kako popraviti ulaz za slušalice u mobitelu

Najnovije

Samsung Z Flip7 i Z Fold7
Blog

Samsung Z Flip7 i Z Fold7

TCL Care uvjeti promocij 2+3 godine
Blog

TCL Care uvjeti promocij 2+3 godine

Kupi HONOR Magic7 pro, HONOR 400 Pro i HONOR 400 jer čeka te poklon!

Kupi HONOR Magic7 pro, HONOR 400 Pro i HONOR 400 jer čeka te poklon!

Tablet Redmi pad 2 s desne strane s olovkom koja dolazi gratis uz uređaj
Ponude

Kupi Redmi Pad 2 i dobivaš olovku na poklon

Zaigraj i osvoji Blackview pametni sat
Ponude

Zaigraj i osvoji Blackview pametni sat

O nama
  • Misija i vizija
  • Nagrade
  • Mobis blog
Najprodavanije
  • Mobiteli
  • Tableti
  • Osobna njega
  • Dodaci
Uvjeti kupnje
  • Opći uvjeti
  • Načini plaćanja
  • Sigurnost plaćanja
  • Osiguranje mobitela
  • Politika privatnosti
Dostava i povrat
  • Način dostave
  • Povrati i reklamacije
  • Najčešća pitanja i odgovori
Prodajna mjesta

Radnička cesta 1A, Zagreb

Pon - Pet: 09-18 h | Sub: Ne radimo

01 6188 514

info@mobis.hr

Odjel klimatizacije: klimatizacija@mobis.hr

Odjel solarnih panela: solar@mobis.hr

Webshop Trustmark and customer reviews
  • Maestro
  • Mastercard
  • Visa
  • CorvusPay
  • CorvusPay
  • Diners
  • Diners
  • Diners
© 2025 Mobis electronic d.o.o. - Sva prava pridržana. | Postavke kolačića
Izrada web shopa ShipShape Solutions